حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ارشاارشا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فندق کوچولوهای خونه ی ما

حسنا چی میگه؟

1393/3/12 22:16
نویسنده : فائزه
588 بازدید
اشتراک گذاری

حسنا تا این لحظه 2 سال و 4 ماه و 13 روز سن دارد.

حسنا عزیزم میخوام تا جایی که یادم میاد یه کم از کارهایی که انجام میدی وحرفهایی که میزنی برات بنویسم.

وقتی میشینیم فیلمی کارتونی ببینیم اینقدر سوال میکنی ثانیه به ثانیه فیلم میپرسی مامان چی شد ؟مامان چی گفت؟بایدم حتما یه جوابی بهت بدم.

اگه تو فیلم از چیزی خوشت بیاد زود میپرسی مامان ما هم از اینا داریم اگه بگم نه که واویلا شروع میکنی گریه که ما داریم پس باید بگم داریم.

شبکه آی فیلم ما بین برنامه هاش جاهای تفریحی تاریخی کشور رو نشون میده یکی دوبار مثلا شیراز یا جایی رو که ما با هم رفتیم رو که نشون داد من گفتم حسنا جون ببین ما اینجا رفتیم ،دیگه از اون موقع که من بهت گفتم هر جایی رو نشون میده میگه مامان ما اینجا رفتیم؟منم بودم؟بابا هم بوده؟تو هم بودی؟زرزرم بود؟و الا آخرگیج...

هزار ماشاالله دائم سوال میکنی وجواب میخوای بعضی مواقع دیگه نمیدونم چی باید جواب بدم ...

الان داری غر میزنی چرا هوا تاریک شده هوا هُشن(روشن)شه چرا تاریک شده؟

به رنگ میگی هنگ

به فقط میگی هبط

ماه رو خیلی دوست داری و هر بار میریم بیرون از خونه حتما باید آسمون رو نگاه کنی و یه سلام به ماه بدی تا ماه رو میبینی میگی سلام ماه خوبی؟اگه اول ماه باشه و هلال ماه باریک زود میگی مامان ببین ماه غذا نخورده لاغر شده و وقتی ماه کامل میشه میگی ما تپلی من ،مامان ببین ماه غذا خورده و تپل شده.

قبلا هر جا چراغونی یا بادکنک میدیدی زود میگفتی مامان تبولد(تولد) مامان تبولد منه ولی از موقعی که رفتیم عروسی مهسا و اومدیم هر جا چراغونی میبینی میگی عروسیه ،عروسیه منه مامان من عروس شدم.بعد شروع میکنی شعر خوندن عدوس چقدر دشنگه ایشالا مبارکش تن بعد بپر بپر میکنی ومثلا میرقصی.

به امامزاده میگی اودُم اِزِِه

دورت بگردم نمیدونم بعضی کلمات رو از کجا میاری!خنده

از اون موقع که عمو پورنگ تبلیغ تلفنش رو میکرد شماره هاش رو حفظ کردی هر سوالی ازت میپرسیم میگی 909-2-4-5

وای ماشاالله کلافم کردی تا اینجا فعلا بسه اینقدر حرف زدی متوجه نشدم چی نوشتم

راستی یادم رفت بگم پنجشنبه بردمت آرایشگاه و موهات رو مرتب کردیم بماند که چقدر گریه کردی و با چه مشقتی موهات رو کوتاه کردیمخسته

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

میترا
16 خرداد 93 19:25
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی ... اون "اودم ازه " از همه باحال تر بود خداییش