حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ارشاارشا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فندق کوچولوهای خونه ی ما

تولدت مبارک

1392/11/3 11:21
نویسنده : فائزه
208 بازدید
اشتراک گذاری

حسنای من دوساله شد.....خدایا شکرررررررررررر

نو گل فصل زمستون

ناز گلم حسنای خندون

گل زیبای دوساله،روز میلاد قشنگت تو زمستونم بهاره

میبینی خنده خورشید؟

میشنوی نغمه بارون؟

همه میگن که مبارک باشه این روز تولد به تو و مامان و بابا

دلتون خوش

پر لبخند باشه هر لحظه لبهاتون

این شعر رو خاله رقیه مهربون برات سرود عزیز دلم

 

فرشته زمینی من تولدت هزاران بار مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان تارا
3 بهمن 92 11:36
تولدت مبارک حسنا خوشگله
مامان تارا
3 بهمن 92 11:37
سلام گلم میشه خواهش کنم بیای به دخمل من رای بدی؟ اگه مایلی همین الان بیا چون تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ به شماره 2 تارا رای بده
Zizi
4 بهمن 92 0:01
عزيز دلم تولدت مباااااررررركككككك. انشاالله هميشه شاد و سلامت در كنار مامان و باباي مهربونت زندگي كني گلم.
فائزه
4 بهمن 92 0:03
ممنون zizi جونم
میترا
6 بهمن 92 11:32
تولدت خوشکل خانوم ما مبااااااااااااااااارک باشه .... ببخشید دیگه من با تاخیر تبریک گفتم .... کارم زیاد بود فرصتم کم ... امیدوارم هزار ساله بشی حسنای ماهم ایشالا سال دیگه تو یه خونه ی بزرررررررررگ یه تولد گنننننده برات میگیریم
میترا
6 بهمن 92 12:11
من که دروغ نمیگم ... وقتی مقدار کارها از وقت یه آدم بیشتر میشه ، بهتر ازین نمیشه زندگی کرد .... نه فقط واسه حسنا ، تو این مدت به خیییییلیا نه تونستم زنگ بزنم نه سر بزنم نه حتی اس ام اس بدم .... ولی خب چه میشه کرد ؟ کاش هر روز حداقل 48 ساعت بود ... هی روزگااااااااااااااااااااااااار
فائزه
6 بهمن 92 12:40
بابا میترا جون زندگی رو راحت بگیر عزیز هر چی سخت بگیری همونجور سخت پیش میره کار همیشه هست ممنون بابت دعات ....انشاالله همچنین برای خود شما عزیزم
مامان مریم
16 بهمن 92 18:04
عزیزمممممممممممممم تولدت مبارکککک وایییییییی شرمنده که دیر اومدم خاله جونم ایشالله زیر سایه پدر ومادر 12 ساله بشی
ناهید
12 اسفند 92 0:35
تولدت میارم خانم خوشگله ببخشید که دیرتبریک گفتم انشاالله که 120 ساله بشی عزیزم