حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ارشاارشا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

فندق کوچولوهای خونه ی ما

اولین لباس دخمری

1392/5/23 23:44
نویسنده : فائزه
218 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مامان تنبل اولین لباس رو برای پرنسس کوچولوش دوختتشویق

فندقکم با اینکه دلم میخواست تموم لباسهایی که میپوشی خودم برات بدوزم ولی اصلا نه وقتش رو دارم نه متاسفانه این روزها حوصلش رو ولی به بهونه جشنی که به مناسبت تولد امام حسن نیمه شعبان برگزار میشه پیراهنت رو کامل کردم.هر چند لباس داشتی که برای اون شب بپوشی ولی دلم میخواست اون مدلی رو که از اینترنت گرفته بودم وعاشقش شده بودم رو برات بدوزم که دوختم وتو توش عروسک خوردنی شده بودی....

اینم عروسک خوشگل من تو اولین لباسی که مامان براش دوخته

اینم دومین لباس که همین امروز برات دوختم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مریم
26 مرداد 92 14:22
واییییییییی عزیزم دخملی قشنگ ما ...فدات ..مامان خوش سلیقه خسته نباشی
ساره
12 شهریور 92 15:03
سلام به وبلاگ ما سر بزنید و نظر بدید
بابای سنا
14 آبان 92 21:44
سلام. چقدر بهش میاد!!! ماشا الله