حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ارشاارشا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فندق کوچولوهای خونه ی ما

عروسک دوست داشتنی من

1391/10/1 20:02
نویسنده : فائزه
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان حسنای عزیزم

دلبرک من هنوز اجازه ندادی از دندونای خوشگلت عکس بگیرم خوشمزههمچنان منتظرم تا عکس مرواریدهای کوچولوت رو بندازم ولی تو تا دوربین رو میبینی حمله میکنی ومیخواییش.

مامانی چند شب پیش رفته بودیم خونه دوست بابایی.تو همش میخواستی بغل دایی جان پیش آیایون باشی.دایی جان آورد گذاشتت پیش خودم ویه نارنگی داده بود دستت تو هم با اون مشغول شدی منم بهت کاری نداشتم.گرم صحبت بودیم که یهویی نگات کردم دیدم نارنگی بی نوا رو به چه روزی انداختی با دندونای کوچولوت پوستش رو کنده بودی و مغز نارنگی رو حسابی فشار میدادی وآبش رو مثلا میخوردی از بالای بلوزت تا پایین شلوارت رو نارنجی کردی.

اینم مدرک جرمت

جونم برات بگه از این کارها زیاد میکنی پریشب بهت غذا میدادم که یکی دوقاشق از غذا رو نخوردی وخواستی از رو صندلیت بیای پایین.منم غذارو زمین گذاشتم وخودتم آوردم پایین.مشغول چت با خاله آزاده شدم که وقتی صورتم رو برگردوندم دیم شما بقیه غذاتون رو خودتون میل فرمودید.البته یه کوچولو تغذیه به موهاتون رسوندید...یه کوچولو با غذا برا پوست صورتتون ماسک درست کردید....یه کم زمین ولباسهاتون رو نقاشی فرمودید.

اینم مدرک جرم این یکی

 

تازه دختر من اهل مطالعه هم هست همیشه که خرابکاری نمیکنهچشمکقربونش برم

اینجام دخمر مامان داره گریه میکنه ....فدای اشکهات بشم مامان تو همیشه باید بخندی

 

اینجام که باز خونه باباجون رضاست وحسنا خانم حکم کردن باباجون ومامان جونش بذارنش تو این پتو وتابش بدن.

دیگه هیچکس جرات نمیکنه این پتو رو بیاره چون این فندق کوچولوی خونه ما تا پتو رو میبینه باید تاب بازی کنه هیچ کسی رو هم قبول نمیکنه جز باباجون ومامان جونش رو.

الهی همیشه سلامت باشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

میترا
23 آذر 91 10:24
سلاااااااااااااااااام ممنون ... ایشالا قسمت شما بشه وبه زودی با حسنای خاله مشرف بشین مشهد و کربلا و مکه
میترا
23 آذر 91 12:18
ای جاااااااااااااااااااااااانم ... قشنگ خاله ، جیگر خاله ، عزیز خاله دوووووستت دارم
saba
24 آذر 91 8:25
سلام fazy مهربونم

فدای این حسنا گلی بشم خیلی

ماشاللهههههههههههههه جیگر تشریف دارن عاشق

کاراش شدم من همیشه به وبلاگت سر میزنم و

منتظر عکسای جدید خوشگل و خوردنیه حسنام

هستم خیلی دوستش دارم خدا برات حفظش کنه از

قول من لپاشو یه ماچچچچچچچچچچچچچچ گنده بکن


انشا الله خدای مهربون یه دونه مثل حسنا بهت میده خاله جونش
میترا
27 آذر 91 12:09
یلدات مبارک عزیییییییییییییز خاله




مرسی خاله جون