حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ارشاارشا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فندق کوچولوهای خونه ی ما

دخترکم...

1391/10/18 13:26
نویسنده : فائزه
306 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک دردونه من داره یواش یواش خانم تر میشهتا 16 روز دیگه به امید خدا حسنای من یک ساله میشه.

مامان عاشقته عروسک کوچولوش.ماچ

 خانم مامان شنبه هفته گذشته مامانی مریض شد آنفولانزای شدید طوری بودم که از زور تب وضعف حتی نمیتونستم تورو بغل کنم.وای مامان جون دو روز اینجوری بودم و با داروهایی که استفاده کردم داشتم بهتر میشدم که ...بله شما دوباره تب کردید ومامانی یادش رفت که خودشم مریض بوده.آخ

 آخ که دوباره به خاطر یه مروارید دیگه تو چی کشیدی.4- 5 روز تب ودرد داشتی بمیرم برات تا سر مرواریدت معلوم شد.همش گریه میکردی ویا سرت رو زمین میکوبیدی یا محکم میزدی رو لثه هات.گریه

این یکی رو لثه پایینت کنار دندون قبلیت در اومده.مبارکت باشه گلم انشاالله قدرشون رو بدونی وخوب ازشون مراقبت کنی.خوشمزهامیدوارم مامانی واسه هر دندونت اینقدر اذیت نشی ...جونم در میاد تا یکی از این مروارید ها تو دهنت خودش رو نشون میده.اوه

خدارو شکر که الان بهتر شدی ولی بازم بی قراری وفقط میخوای بغل من باشی.ابرو

 دیشب شب اربعین بود وهمه خونه عمو جواد دعوت بودیم چون صبح اربعین حلیم دارن.بغل هیچکس نرفتی ومامانی رو حسابی خسته کردی.شب هم همه اونجا خوابیدیم البته شما که ساعت 3 صبح به زور لالا کردی ولی مامانی خوابش نمیبرد وصبح زودم پاشدی وهمش هم بد اخلاقی میکردی.شب سر سفره شام ستاره عمه مریم جلوی همه برگشت گفت خانم دایی یادته پارسال حامله بودیزبانوای من اینقده خجالت کشیدمخجالت

آخه مگه میشه من یادم بره پارسال اربعین تو فرشته کوچولوی تو دلم 36 هفته و2 روزه بودی و ما بی خبر از اینکه آخر هفته بعدش قراره بیای تو بغلمون واسه اومدنت لحظه شماری میکردیم.مژه

دیگه اجازه نمیدی ادامه بدم...امروز همش غر زدی هاقهر هنوز خسته بی خوابیه دیشبیخمیازه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نجمه
14 دی 91 22:05
سلام چه وبلاگ زیبایی داری شیرین کاری هاتونم قشنگه من یک بچه ی خواهر دارم که یک سال داره و پیش من نیست ومن همیشه به خاطره اون گریه میکنم وبه انتظار دیدن اون وب های شما هارو نگاه میکنم وغصه می خورم
میترا
17 دی 91 23:51
آخییییییییییییییییییییییییی.... ایشالا بقیه ی دندونات دیگه راحن در بیاد عسل خاله ...