حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ارشاارشا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فندق کوچولوهای خونه ی ما

رمضان 93

1393/4/12 14:37
نویسنده : فائزه
408 بازدید
اشتراک گذاری

حسنا تا این لحظه 2 سال و 5 ماه و 13 روز سن دارد.

 

بوسعزیزک مامانی 29 ماهه شدنت مبارکبوس

 

هر چند 13 روز گذشته ولی مامانی خیلی فرصت نداره.الانم که 5 روزه ماه رمضان شروع شده و بیشترین انرژیم رو جمع میکنم بتونم با شما بازی کنم و جوابگوی سوالاتت باشم.چون هزار ماشالله همش داری حرف میزنی و دائم سوال میپرسی.

اینقدر میپرسی که دیگه واقعا کم میارم چی جواب بدم....چند روز پیش برات ناهار آوردم نوش جان کنی که فیله مرغ بود که زیرش سیب زمینی و پیاز گذاشته بودم و اجازه داده بودم آروم بپزه .وقتی آوردم بخوری چون اصلا پیاز داغ دوست نداری پیازهاش رو کنار گذاشتم .

تو دیدیشون شروع کردی سوال که:

مامان این پیازه؟

آره مامانیمحبت

چرا ریختی تو غذام؟

آخه مامان پیاز غذاهارو حوشمزه میکنهآرام

چرا خوشمزه میکنه؟

چون پیاز بوی بد مرغ  رو میگیره و غذای حسنا خانم خوشمزه میشهزیبا

آخ جون مرسی پیاز....مامان چرا پیاز پیازه؟

مامان:تعجبخسته

و همین طور با جواب دادن من به یه سوالت سوال بعدی پرسیده شد تا شما اون غذا رو میل فرمودی.

دورت بگردم اینقدر کنجکاوی شیطونک من

راستی چند روز پیش عمو محسن سگ کوچولوش رو داده بود بابا برات بیاره یعنی اینکه برا خودت باشه ...تو چقدر دوستش داشتی و باهاش بازی میکردی .اینقدر شیطون بود اسمش رو گذاشته بودی شاپرک!خنده

ولی چون از این سگ مینیاتوری های ناز بود نگهداریش سخت بود با اینکه بابایی و شما دوست داشتید نگهش داریم و مامانی به بابا گفت ببریش بهتره چون مامان تو این روزای بلندو گرم ماه رمضان واقعا نمیتونستم مسئولیت اونم داشته باشم.

البته شما الان فکر میکنی چون اذیتش کردی شاپرک رفتهزبانو به خاله میگفتی خاله آپوم رفت دُم شد به عمو مُسن بگو آپو آبی برام بیارهخندونک

وای خدایا شکرت چه بارونی گرفتتتتتتتت

امیدوارم هوا خنکتر بشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

میترا
17 تیر 93 6:37
آآآآآآآآآآآآآآآآآخی ...عزیزم .... چرا پیاز پیازه ؟؟ آره اون سگه که خععععلی با مززززه بود
میترا
28 تیر 93 11:15
طاعات و عباداتتون قبول باشه